Velkommen til landsmøte i Oslo 11. – 14 juni 2020

Landsmøtet 2020

På vegne av Norske Murmestres Landsforening vil Murmestrenes forening i Oslo arrangere landsmøtet i 2020.

Vi starter allerede torsdag 11. juni med fagdag og middag, som blir starten på den tradisjonsrike velkomsten til landsmøtet. Generalforsamlingen med våre viktige forhandlinger avholdes fredag 12. juni, og landsmøtet varer til søndag 14. juni. Arrangementet skal foregå på nye Clarion Hotel The Hub, midt i hjertet av Oslo.

Dette blir en flott langhelg med mur- og flisleggerfaget i fokus. Vi skal vise dere litt av både gamle og nye Oslo, samtidig som dere skal få tid til å pleie gamle, men også få nye bekjentskaper og samarbeidspartnere.

Velkommen til mUrban 2020.

Her finner du link for påmelding:

Les programmet her: https://www.norskemurmestre.no/siteassets/dokumenter/program-murban2020-v2.pdf

Dersom du ikke har mottatt invitasjon på mail, eller har noen spørsmål vedrørende påmelding, vennligst ta kontakt med charlotte@reisverket.no

Med vennlig hilsen Murmesternes Forening Knut Asper og John Rusvik Johansen

Murmesternes Forening Oslo

Murmesternes Forening, Oslo er en av Oslos eldste håndverksforeninger grunnlagt 1884. Foreningens medlemmer besitter allsidig kompetanse ved at flere medlemmer er spesialisert på ulike områder.

Våre medlemmer utfører alle typer oppdrag innen mur, puss, flis, restaurering og natursteinsarbeider. Flere av medlemmene utfører taksering av bolig og forretningseiendommer. I tillegg er flere medlemmer autoriserte entreprenører.